10 Nisan 2008 Perşembe

DUANAME

Allahım
durmayı nasib et bana
bir daha düşmemeyi yok-sul aralıklara
üşümemeyi hiç ki yanarken yüreğim dile vurup ilmiğini
kapanmasın dimağım,olacak olana aldırmayıp
fütursuz bırakma Allahım pişmanlığımdan uzaklaşıp
dertleri taşıt bana nefsim kaçıp gitsede
uçur düşlerimi burağımla yarı yolda kalmadan
ben benlik duvarına çaksamda çivi niyetine günah
soğusam buz kessem hazlarla örtünsem kefaretten korkup
sırılsıklam yağsam göz yaşlarımın yerine ruhuma
bırakma ne olur beni arzularıma müptela
sıratta adayacak ameller biriktirmedim ne gaflet
zamanlarım savruldu sevgilerimde beslenen
amasız cümlelerle hiç savunabilirmiyim nefsimi
ne olur anla beni;sökülürcesine hissetmeyi ben istemedim ki
isyan ettirme Allahım sevmenin nihayetsiz durağı sen ol
mahçup olmayayım boynumdaki yemine
ne acıki yosun kokuyor sabrım,sabredemedi çürümüş gölgeme
susturuldu pek çok kez konuşmaya her kalktığında
biliyorum konuşmak pek iyi gelmez sükut gidilecek altın yol
ama taşıyorum Allahım varlığına akıt beni
handikap sürüsü dolanıp aklıma
daireler çiziyor içiçe içiçe içiçe yutacak niyetimi
iblisler başaşağı cennetten çıkma serseri
merhamet Allahım yardım et koyverme
kimseyi sokmadığım,senden emanet şu küçük mahremimi...

Hiç yorum yok: